Чай Posti
Чайна продукція Posti: коротка історія польського виробника
Торгова марка POSTI була заснована у 1953 році в Польщі.
Популярні і улюблені види чаю, такі як китайський Юньнань і відомий індійський Мадрас, з'явилися в країні вже в п'ятдесятих роках. А представили їх на ринку каталоги чаю Пості.
У 50-ті роки в Польщі набирає популярність телебачення і поляки стікалися сидіти перед телевізором, попиваючи... чай бренду, звісно.
Всесвітньо улюблений напій прискорюється - 1968 року виробник вводить в асортимент пакетовану продукцію. У 70-ті компанія будує команду Кіперскі під головуванням пана Ендрю Кука.
З 1977 року продукція Posti поповнюється – поляки отримали можливість пити справді справжній британський чай Ерл Грей.
У 80-х роках чай Posti у магазинах стає солодким та барвистим – торгова марка вводить фруктові чаї.
Природа на першому місці - в 1997 році асортимент продукції компанії поповнюється ароматичними трав'яними чаями.
Судячи з відгуків про Posti від покупців з Польщі, України та інших країн - професійна підготовка співробітників та прагнення бути кращими роблять виробника таким популярним. Продукція бренду виготовляється із добірної сировини та проходить сувору перевірку на всіх етапах виробництва – від закупівлі до смакових характеристик готового чаю.
Висока якість товарів неодноразово було відзначено як на території країни, так і за її межами. Головні нагороди торгової марки:
- Відкриття року у 2009 та 2010
- Hit FMCG 2010
- Good Product 2010
- Якість року 2010
- Лідер ринку 2011
- Pearl FMCG Market 2011
- Лідер продажів у 2011 та 2012
- Honorable Mention Golden Receipt 2015